KNOW-HOW
Knowhow_ide
Idéudvikling

No Parking udvikler originale formidlingskoncepter i fællesskab med kunder og samarbejdspartnere. Vi medvirker til idégrundlaget og indgår i planlægningen af digitale fortællinger til events, film, museer og udstillinger.

Vi tager udgangspunkt i at skabe en fortællingmæssig oplevelse. Her har vi en lang erfaring med udvikling af synopsis til færdigt manuskript. Vi benytter skitser og storyboards til at kommunikere den visuelle stil og tone. Desuden laver vi visualisering og prototyper for at skabe konsensus om det færdige produkt.

En omfattende erfaring med produktioner til oplevelsesindustrien har gjort at No Parking ofte fungerer som konsulent i udvikling af formidlingsprojekter for andre.

Knowhow_media
Projektledelse & Produktion

Vi varetager ledelse og produktion af visuelle medier og installationer til information og formidling, både til erhvervslivet og kulturelle formål.

Eksempelvis udvikler og færdiggør vi formidlingsprojekter på mobile platforme, til Internet, projektioner, samt komplette installationer til museer og udstillinger.

Et af vores specialer er at skabe imponerende kombinationer af grafik og film, der giver publikum en særlig oplevelse. Vi benytter et avanceret system der hedder WATCHOUT. Det giver mulighed for produktion og afvikling af store visuelle opsætninger, når der skal kommunikeres til et større publikum.

Knowhow_afvikling
Test, Installation & Afvikling

No Parking har faciliteter til opsætning, test og afvikling af store audiovisuelle installationer – f.eks. med videoprojektioner og skærme. Vi producerer, tester og udgiver mobile applikationer der er båret af visuel formidling. Desuden laver vi faste installationer med interaktivitet og visuelle medier.

Vi har leveret installationer til mange af de største museer og oplevelsescentre i Danmark – f.eks. Koldinghus, Kronborg, Louisiana, Nationalmuseet, Naturbornholm og Tøjhusmuseet. Vi tilbyder at implementere et styresystem, der gør det nemt at starte installationerne og få billed, lyd, lys og effekter til at gå op i en højere enhed. Desuden har vi erfaring med mobile enheder og interaktiv teknologi, hvor de besøgede selv kan starte lyd, lys og videosekvenser i udstillinger eller indgå i digitale rollespil.